Українці часто скаржаться в соціальних мережах на покупки в продуктових магазинах. Люди обурені тим, що працівники супермаркетів не стежать за якістю доставки і часто привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти.

Покупець вирішив замовити через сервіс "Metro.zakaz.ua" доставку з гіпермаркету "Metro". В результаті, отримавши своє замовлення, киянин натрапив на гнилі кабачки.

Про це стало відомо завдяки повідомленню Telegram-каналу "Народний ревізор".

"Карантин як привід спихнути погані продукти. Покупці виявляють довіру до супермаркету, замовляючи овочі і фрукти додому, а їм привозять мляві, пом'яті та зіпсовані продукти. Негарно якось. #Київ, доставка "Metro.zakaz.ua", - йдеться у публікації.

скріншот з Telegram-каналу Народний ревізор

Популярні новини зараз
Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

скріншот з Telegram-каналу Народний ревізор

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що українці в гіпермаркеті Metro за "пристойну" ціну ледь не отримали непристойну поїздку до інфекційного відділення.

Як повідомляв портал Знай.uа, українців у "Metro" живий сир ледь не поклав на лікарняне ліжко.

Також портал Знай.uа писав, що мер Віталій Кличко відкрив у Києві продуктові ярмарки – де вигідно скупитися після карантину.