Українка на ім'я Ольга придбала в магазині Comfy доставкою ноутбук, у якого вона упродовж 14 днів виявила дефект. Однак усупереч українському законодавству, продавець приймати техніку назад відмовився.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна інформація була оприлюднена на сайті otzyvua.net, який позиціонує себе як "Перший незалежний сайт відгуків України".
"Взяла ноутбук в кредит, замовили з сайту. У товару виявився дефект- мікрофон записує з шумами. Повернення в 14 днів робити відмовилися, хоча це моє право згідно із законом. Відфутболили безцеремонно. Продали непрацюючу належним чином техніку, так ще й відмовилися її поміняти. НІКОЛИ БІЛЬШЕ НЕ БУДУ МАТИ СПРАВУ З ЦІЄЮ МЕРЕЖЕЮ. Якби я бачила ці відгуки раніше !!!!", - стверджує споживачка, яка представилась Ольгою у відгуку, який вона озаглавила "Підлість жахлива"
Про причини відмови приймати техніку назад покупець не розповіла, також вона не назвала модель ноутбуку і його виробника.
Цікаво, що з нею вже спробували сконтактуватися представники компанії.
"Добрий день. Дякую за відгук. Будь ласка, напишіть нам на електронну адресу дані на покупку (фото чека або номер бонусної картки), ми уточнимо всі деталі щодо ситуації, яка склалася і відповімо на ваші запитання. Дякуємо", - відповіли у Comfy (варто зазначити, що сайт відгуків окремо відзначає, що на ньому на скарги відповідають офіційні представники окремих компаній).
Чим наразі закінчився конфлікт і чи вдалося Ользі сконтактуватися з продавцем не відомо.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: "Явні ознаки ідіотизму".
Як повідомляв портал Знай.ua, Популярний український магазин техніки влаштував справжній скандал: фото.
Також Знай.ua писав, що Замість чаю корвалол: популярний магазин техніки провів майстер-клас "люб'язного посилання", українці в люті.