Акції компанії Facebook впали на 8,3% після того, як найбільший рекламодавець Unilever Plc. приєднався до бойкоту реклами в соцмережі. Це зменшило статок засновника Facebook Марка Цукерберга на 7,2 млрд доларів.

Ще з 17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook. Соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестуючих, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів. Як повідомляє The Bell, активісти зажадали, серед іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв рекламу, що розпалює ненависть, і модерував закриті екстремістські групи.

До бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній:

  • Unilever Plc;
  • Coca-Cola Co.;
  • Honda Motor Co.;
  • Hershey Co.;
  • Diageo Plc;
  • PepsiCo;
  • Verizon Communications Inc.;
  • Levi Strauss & Co.;
  • Diamond Foundry Inc.;
  • Patagonia Inc.;
  • Ben & Jerry's Homemade Inc.;
  • Viber;
  • The North Face;
  • REI;
  • Upwork Inc.;
  • Eileen Fisher Inc.

Марк Цукерберг, фото Getty Images
Марк Цукерберг, фото Getty Images

Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але й агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. 26 червня вартість Facebook впала на 8,3%, або на 56 млрд доларів. Статок Цукерберга, який Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшився до 82,3 млрд доларів.

Популярні новини зараз

Три роки тягнув: українцю довелося заплатити аліментний борг у 250 тисяч грн, заради поїздки за кордон

Багатоповерхівка впала, накривши завалами десятки людей: є загиблі

Синоптик Діденко пообіцяла українцям спекотну п'ятницю аж до +36: "Лежати на підлозі у формі морської зірки"

Тоня Матвієнко показала маленьку копію Мірзояна на тлі річки: татова дочка

Показати ще

Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки щодо боротьбі з контентом, який розпалює ненависть, пише The New York Times. Наразі він не приніс ефекту, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.

Також Цукерберг оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Цукерберг розповідь всю правду про злив даних користувачів Facebook

Як повідомляв портал Знай.ua, Цукерберг зробив гучну заяву про Facebook

Також Знай.ua писав, деякі факти з життя Цукерберга досідо залишаються загадкою.