Українець помітив у супермаркеті торгової мережі Varus грубі порушення санітарних норм під час карантинного періоду, запровадженого з метою протидії поширенню кронавірусної хвороби Covid-19.

Відповідна інфомація була оприлюднена Telegram-каналом "Народный ревизор", який збирає споживацькі скарги, у тому числі й щодо протиепідемічних заходів у магазинах.

Українець поскаржився на те, що персонал не носить маски, а також помітив, що працівник при відкриванні пакетів не соромиться наносити на них свою слину.

"Работник занимался своими делами без каких-либо защитных средств. После полученного замечания сотрудник надел маску, как полагается, и достал перчатки, однако без слюней при открывании пакетов не обошлось", - йде мова у повідомленні.

Популярні новини зараз
Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів Відрізняються платіжки за опалення: теплоенерго пояснили причини Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток Як захистити вікна від вибухової хвилі: бюджетний лайфгак від українки
Показати ще

Інцидент мав місце в місті Дніпро.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, "Більше не хочеш солодкого" - в магазині Varus українців нагодували ДНК від пекаря.

Як повідомляв портал Знай.ua, Як таке тільки потрапляє на прилавки: українців попередили про небезпечну рибу з каналізації.