Стало відомо, що в Німеччині може прокинутися древній вулкан, який розташований біля озера Айфель. Останній раз він вивергався 13 тисяч років тому. Вчені виявили його активність і прогнозують, що він може остаточно прокинутися.

Так, фахівці помітили підвищення рівня землі біля стародавнього підземного вулкана, повідомляє Geophysical Journal International. За даними вчених, щороку земля поблизу озера Айфель піднімається на 1 мм.

Зараз вулкан почав проявляти свою активність, проте вона зафіксована глибоко під землею. Передбачається, що розпечена магма досягне поверхні землі, якщо вулкан прокинеться остаточно.

На даний момент вчені не можуть передбачити, як швидко вулкан може прокинутися. Поки що немає особливого приводу для паніки.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

озеро Айфель, фото eifel.info

Вулкан Ейфель – це регіон в горах Айфель у Німеччині, який в значній мірі визначається своєю вулканічною геологічною історією. Варто відзначити, що при останньому виверженні вулкана біля озера Айфель дуже довгі тисячоліття була мертва зона.

Нагадавши, вчені визначили на поверхні Венери 37 вулканічних структур, які нещодавно були активними і, ймовірно, залишаються активними до цих пір.

Як повідомляв портал Знай.uа, на острові Стромболі (Італія) знову розбушувався однойменний вулкан. Вчені заявляють, що його виверження не припиняються близько 20 тисяч років.

Також портал Знай.uа писав про місця в Україні, які варто побачити хоча б один раз – і своя Венеція, і свій Версаль.