Про це йдеться в статті «доля малодіяльних станцій - як наглядова рада УЗ зміщує акценти з наболілих проблем на уніфікацію тарифів».

Видання зазначає, що за своєю природою малодіяльні станції (МДС) – пережиток радянського минулого, коли казенних грошей не рахували, все було державне — і земля, і зерно, і Елеватори. Колгоспи-мільйонери вибивали "нагорі «персональні залізничні шляхи до своїх»засіків". Тому найчастіше МДС розташовані біля елеваторів, які стали вже приватними. Працюють вони сезонно, а обсяг навантаження і вивантаження на них становить в середньому 2,3 вагона на добу.

При цьому витрати на утримання таких станцій невиправдано високі – близько 450-480 млн грн на рік. Для зниження витрат, необхідно прийняти рішення по кожній малодіяльній станції-або закрити її, або передати на баланс місцевої влади або власників елеваторів. Але замість цього в УЗ вирішили уніфікувати тарифи для перевезення всіх вантажів. Зокрема, таке рішення запропонував член наглядової ради компанії Сергій Лещенко.

"Лещенко починає пропагувати" альтернативну ідею», мовляв, раз ми не вирішили з малодіяльними станціями, Давайте візьмемо гроші з підвищення тарифів, точніше, з їх уніфікації для всіх видів вантажних перевезень", - повідомляється в матеріалі.

Видання підкреслює, що уніфікувати тарифи на перевезення вантажів фактично означає змусити перевізників того ж вугілля за свій рахунок доплачувати за перевезення зерна. А також фінансувати невирішену проблему малодіяльних станцій.

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Нагадаємо, раніше екс-перший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи «Укрзалізниці» залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базових галузях.

У свою чергу Державна регуляторна служба України дійшла висновку, що запропонована Мінінфраструктури уніфікація тарифів за перевезення порожніх вагонів є черговим підвищенням тарифів на залізничні перевезення.