Про це заявив народний депутат Олександр Скічко, голова підкомітету з питань залізничного транспорту Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури в коментарі «Сегодня».

За його словами, на сьогодні "Укрзалізниця" намагається вирішити свої фінансові проблеми виключно за рахунок підвищення тарифів, в той час як компанії слід було б переглянути структуру їх формування. І, зокрема, не включати в тарифи зміст непрофільних активів компанії, які можна продати або закрити.

"Зазвичай підвищення тарифів, коли воно відбувається в "Укрзалізниці", – це не тому, що воно є виправданим, а тому, що в "Укрзалізниці" є проблеми, які треба вирішувати, і це найкраще вирішувати за рахунок бізнесу, за рахунок користувача послуг, яким безпосередньо є бізнес або пасажири... Сьогодні, коли залізниця вкладає в тариф всі ті витрати, які несе компанія, вона автоматична вбиває бізнес, який користується послугами "Укрзалізниці", – заявив депутат.

Раніше експерти також заявляли, що продаж непрофільних активів «Укрзалізниці», таких як медичні установи, санаторії та бази відпочинку, привокзальні кафе, дозволить компанії скоротити витрати на десятки мільярдів гривень на рік і навіть знизити тарифи на перевезення.

У свою чергу народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що «Укрзалізниця» повинна порахувати і показати собівартість послуг з перевезення перед тим, як заявляти про підвищення тарифів.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще