На обслуговування клієнтів державного Приватбанку почастішали скарги, в яких відзначається різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни. 17 жовтня 2020 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Клієнт банку стверджує, що за номером 3700 неможливо додзвонитися для зв'язку з оператором. Користувачеві під час виклику включили віртуальну "Яну", яка не реагувала на запити людини.
"Коли нарешті вона звернула мене на оператора, ніхто не піднімає трубку, лунає в телефоні нескінченна музика, а операторів ніяких немає. Персональний банкір також ігнорує. Що за обслуговування? У цьому банку можна поговорити з живою людиною і вирішити питання?",- додав клієнт банку.
З боку Приватбанку відповіли, що вони постійно працюють над поліпшенням якості обслуговування, і в разі виникнення питань можна звернутися за онлайн-допомогою на їхньому сайті. "Написали вам в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію за ситуацією", — написав співробітник банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк двічі списує гроші з карт українців: "Втрачаєте довіру"
Як повідомляв "Знай.ua", курс валют на 18 жовтня змусить українців пялить глаза на лоб. Курс долара в порівнянні з показниками в п'ятницю, 16 жовтня, дещо виріс в ціні.
Знай.ua писав, Зеленський "розрахувався" з сім'ями загиблих в авіакатастрофі в Чугуєві: відкупився мільйонами