Про це заявив голова секретаріату Ради підприємців при кабміні Андрій Забловський.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа його словами, рішення Мінінфраструктури щодо зменшення терміну експлуатації залізничних вагонів призведе до списання значної кількості вагонів, що викличе їх дефіцит на ринку перевезень. Як наслідок, постраждає і залізниця, і бізнес, який змушений буде шукати інші варіанти логістики.
«Це може негативно позначитися на тих суб’єктах бізнесу, які традиційно прораховують це. Логістика є в собівартості багатьох товарів. Тому з такими ініціативами треба дуже обережно підходити», - наголосив Забловський.
На його думку, виводити старі вагони з обігу треба поступово, паралельно стимулюючи виробництво та закупівлю нових, щоб уникнути різкого зменшення їх кількості в обігу.
«Тут треба фокус робити саме на створенні умов для виробництва нових вагонів, для того, щоб зменшувати кількість старих і поступово їх виводити з обігу», - пояснив Забловський.
Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс в промисловості та агросекторі.
В свою чергу віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, наголосивши, що вагони потрібно списувати виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.