Таку думку висловив народний депутат Муса Магомедов.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКоментуючи намір Міністерства інфраструктури про обмеження терміну залізничних вагонів, м. Магомедов звернув увагу на необхідність враховувати, як, те чи інше рішення регулюючого органу позначиться на ринку і суміжних галузях.
"Експерти ВП" Укрметалургпром " підрахували, що, якщо ініціатива Мінінфраструктури буде реалізована, українському бізнесу доведеться закупити близько 12 тис нових вагонів. Тепер подивіться, що зараз відбувається в промисловості. За підсумками першого півріччя збитки промпідприємств перевищили 40 млрд грн. Звідки, скажіть будь ласка, збитковому бізнесу взяти мільярди гривень на нові залізничні вагони? Адже набагато важливіше сьогодні наявні фінансові ресурси направити на модернізацію виробництва і підвищення зарплат, щоб утримати кращих фахівців", - упевнений він.
М. Магомедов також звернув увагу на той факт, що ці вагони ще потрібно зробити. "Українським виробникам для цього потрібно кілька років. Весь цей час на ринку буде дефіцит, який, як відомо, вигідний монополістам. У нашому випадку це "Укрзалізниця", яка, швидше за все, підвищить тарифи на перевезення. Бізнес змушений буде компенсувати зростання вартості перевезення вантажів за рахунок підвищення цін. А це не що інше, як розкручування інфляції", - зазначив нардеп.
"Що ж виходить в результаті? Вигода для вітчизняного виробника, якого намагається захистити Міністерство, вельми теоретична і розтягнута в часі. А ось збитки для бізнесу (вантажовідправників) виглядають дуже реальними, як, втім, і негативні наслідки для всієї економіки. Проект рішення Мінінфраструктури потребує серйозного доопрацювання. Найпростіший спосіб зробити це – провести консультації з усіма сторонами, в першу чергу - з промисловцями", - резюмував М.Магомедов.