До мобільного оператора Vodafone звернулися з проблемою, яка виникає щоразу після поповнення рахунку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонент
Як мені поповнити тариф, щоб оплатити тільки пакет на місяць а не платити ще за смердючий денний тариф? Чи це зроблено спеціально щоб обдерти до останнього? Я не бажаю вашої послуги за 15 грн, можна її відключити і не нав'язувати мені?
Як виявилося, у мобільного оператора все не так просто, і для того, аби кошти потрапили на рахунок, слід подзвонити, набравши певний набір цифр і знаків. Про це розповіли у пресслужбі оператора, а також підтвердили інші користувачі.
Плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця (з 00:00 до 8:00), або через 4 тижні.
Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно - за допомогою комбінації *101*444#.
Ці умови не нововведення, та існують з моменту створення тарифів у всіх операторів, зазначили у Vodafone.
Таку ж інформацю надав давніший абонент мобільного оператора.
Після поповнення треба набрати *101*444# і виклик. Оплачується майже зразу і дочекатись смс про підключення тарифу і лиш тоді користуватись.
Нагадаємо, ми писали, що Київстар підняв тарифи українцям: скільки будемо тепер платити
Як повідомляв "Знай.ua" cервіс рагулі-стайл: клієнт Vodafone вибухнув обуренням через відсутність комунікації.
Також "Знай.ua" інформував українці скаржаться на неможливість поповнити рахунок Київстар: пів країни паралізовано без зв'язку.