Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що він сплатив дев'ять платіжок за комунальні послуги, проте в банку, за його словами, оплатили не на ті реквізити, які були вказані в шаблоні і в результаті він не може знайти свої витрачені гроші. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Сплатив за комунальні послуги дев'ять платіжок, але ПриватБанк сплатив не на ті реквізити, що я вказав в шаблоні. Після моєї скарги мені повернули гроші за двома платіжками, а іншим сказали, щоб я сам шукав і повертав кошти, які втрачені з вини банку… Відповідь був – нам шкода, але ми не можемо допомогти. Я такого навіть уявити не міг, але, на жаль, таке є в Приватбанку", - написав клієнт.
В Приватбанку розповіли, як відбуваються рішення про повернення коштів та чому в даній ситуації ПриватБанк зняв з себе відповідальність і не може допомогти клієнтові.
"Дозвольте пояснити, що рішення про повернення коштів приймає одержувач переказу. Виходячи з тієї інформації, що Ви вказали в відкликання, банком зі свого боку був направлений запит на повернення коштів до одержувача. Також, дозвольте зауважити, що при зміні реквізитів за договором, реквізити також змінюються в шаблонах на переказ коштів по інформації від одержувача переказу. Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до одержувача з квитанцією за платежем", - відповіли в Приватбанку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Приватбанку розповіли, чому можуть обнулити ліміт на оплату частинами без попередження.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив, як в касі могли виявитися "неякісні" купюри.
Також Знай. ua писав про "антиколомойский закон" і битва за ПриватБанк - як гучний закон вплине на гроші українців.