Навесні 2019 року, тоді ще амбітного коміка, Володимира Зеленського називали "віртуальним кандидатом". Таке прізвисько у ЗМІ Зеленський отримав завдяки тому, що замість традиційної виборчої кампанії він вів комунікацію з виборцями через соціальні мережі, перш за все за допомогою "відосіків".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнський мережевий портал imi.org.ua провів дослідження, в якому з'ясував, що відбувалося з рейтингом Володимира Зеленського протягом року.
За інформацією експертів, за рік президентства Зеленського мало що змінилося, замість системного спілкування з журналістами він і надалі надає перевагу відео. Це і звернення, і фільми, і сюжети про його діяльність. Все, де можна щось обрізати, змонтувати або переписати. Проте ця тактика вже дає збої. Дослідження Інституту масової інформації виявило кілька тенденцій "відосіків" від Зеленського. Головна з них вкрай негативна для президента: він втрачає глядача. І мова йде про сотні тисяч і навіть мільйони.
Перегляди
Дослідження охоплює відео, які Володимир Зеленський викладав у період 01.01.2019-30.04.2020 на своїх офіційних акаунтах в Facebook і Instagram. Свого Youtube-каналу Зеленський офіційно не має.
За цей період у Facebook Зеленський опублікував 110 відео. Всі вони зібрані на такій діаграмі:
В середньому у Facebook одне відео від Зеленського дивилися 433 000 користувачів (назвемо цей показник FB0). Середні показники для кожного місяця показано в такій діаграмі:
The End
Падіння переглядів звернень в Instagram Зеленського не так стрімко, як в Facebook. Якщо перші звернення збирали 4-4,1 млн, то останнім в 2,7 рази менше - 1,5 млн. Проте в абсолютних числах це виглядає значно гірше - 2,5 млн осіб.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Кошовий з Кварталу 95 ненавмисно видав секрет Зеленського.
Як повідомляв Знай.uа попередження ізраїльського Зеленського про фатуме коміка в політиці.
Знай.uа писав, Зеленський натякнув меру Черкас на сепаратизм.