Українські експерти розповіли, як змінилися споживчі звички жителів країни під час карантину, спричиненого коронавірусом, а також, що буде з магазинами після його закінчення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідтак, як відзначається, через карантину, який практично зупинив всю роботу магазинів та ТРЦ, українці почали купувати все переважно в Інтернеті та обирають для цього іноземні інтернет-магазини. За словами директора компанії з міжнародної логістики Юрій Беневітський, купують вони переважно споживчу техніку, ліхтарики, кабелі, одяг, зарядні пристрої та БАДи.
"За перший квартал цього року доставили більше мільйона посилок з міжнародних інтернет-магазинів. Із Штатів більш габаритні, тому що беруть БАДи, а з Китаю – споживчу електроніку малих розмірів", – розповідає Беневітський для сайту "Сьогодні".
Щоправда, як розповідають експерти, після закінчення карантину, людини активно ринуть і в звичайні магазини, але обиратимуть для цього не дуже дорогі. Також ТОП-менеджери запевняють, що після цього очікують спад продажів і істотного зменшення середнього чека. Причини називають очевидні – зниження платоспроможності і безробіття. А ще – страх і тривогу за майбутнє.
"Багато хто очікує, що посткарантинна економіка буде більш жорсткою з точки зору зайнятості, ніж, умовно кажучи, ситуація в карантині, тобто посткарантинна криза – вона може бути жорсткішою, ніж те, що ми спостерігаємо натепер. Тому багато людей різко скоротили свої споживчі витрати, щоб зараз зібрати якісь гроші на випадок, якщо вони втратять роботу, буде скорочення зарплати. Покупки вони відкладають на потім", – пояснює економіст Олексій Кущ.
Окрім цього, й маркетологи прогнозують, що після виходу з карантину українці відтермінують до кращих часів придбання дорогої електроніки, побутової техніки і нових меблів. А ось від салонів краси і оновлення гардеробу – не відмовляться. Тільки почнуть шукати більш дешеві місця і бюджетних виробників.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Novus ковбаска "підморгнула" покупцям, приберіть їжу від екранів.
Як повідомляв портал Знай.uа, горобець чи продавець? Дика птиця борсалась посеред м'яса в Novus.
Також Знай.uа писав, що клієнти підловили АТБ у продажу гуманітарних масок з Китаю - "Випадковість або навмисний хід".