Українці у мережі продовжують скаржитись на жахливий сервіс в різних вітчизняних мережах супермаркетів. На цей раз справа не в якості продуктів, а в рівні обслуговування громадян на касі. Українка планувала придбати хліб та цукор, а в "бонус" дівчині додали гречку, але за фактом — дана покупка була лише в чеку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки відгуку незадоволеної клієнтки на сайті otzyvua.
"Як обраховують покупців в ЕКО-маркеті. 16.05.2020 р. В ЕКО-маркеті міста Золотоноша (Черкаська обл) купувала хліб, насіння, цукор. Касирка замість цукру за 11.59 грн. пробила гречку по 36.20 грн. Розраховулася карткою Приват. Після зауваження про неправильно пробитий товар касирка сказала, що зробила повернення грошей за гречку і зняла кошти за цукор. Але гроші за гречку, яку я не купувала, які було знято з моєї карти, так і не повернулися назад! У підсумку я заплатила і за цукор, і за міфічну гречку! Так як не було часу перевірити повернення коштів, то зробила це тільки вдома. Тому за свою покупку заплатила за подвійним тарифом!", - пише незадоволена жінка.
Варто напонити нашим читачам, що житель Мелітополя придбав у супермаркеті АТБ чи то молоко, чи то сирну масу. Насправді чоловік хотів придбати пакет свіжого молока, але коли вдома відкрив, був неприємно здивований. Адже на місці молока була невідома субстанція, не схожа ані на молоко, ані на сир, щось середнє.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, українець купив в АТБ молоко-трансформер - замість рідини жижа з крупинками.
Як повідомляв Знай.uа нові ціни на сигарети змусять українців вирощувати тютюн на городі.
Знай.uа писав, нові ціни на продукти посадять харків'ян на хліб і воду - що подорожчало на карантині.