Українець поскаржився на недобросовісну, за його оцінкою, поведінку і політику оператора мобільного зв'язку Vodafone. Як він стверджує, він оплатив бонусами безкоштовні хвилини, але не зміг їх використати, оскільки для цього треба було поповнити рахунок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук було розміщено на сайті Otzovik.
"Прислали смс, що можна за бонуси від поповнень можна підключити 10 хв дзвінків по всій Україні. Я підключила, бонуси здерли. Давай дзвонити - а не дають. Набрала оператору, кажуть, щоб використовувати ці хвилини потрібно рахунок поповнити, хоча в смс нічого не написали про це. Це чистої води обман! Навіщо мені тоді ці хвилини за бонуси, якщо у мене рахунок поповнений - телефонуй куди хочеш без них? Оператор теж був грубий і каже це не обман, чого не подзвонили дізнатися перед тим, як замовляти? Маячня! Я і так не поповнювала Водафон місяць, а тепер взагалі бажання відпало. Якщо ви обманюєте людей, що очікуєте від свого бізнесу?" - йде мова в оригінальному дописі.
Про відповідь оператора Vodafone не повідомляється. Дати незалежну оцінку ситуації досить складно.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, З Vodafone стався масштабний збій, постраждали абоненти по всій Україні.
Як повідомляв портал Знай.ua, Дніпряни ризикують розориться на мобільному зв'язку - Vodafone підіймає і без того космічні тарифи.
Також Знай.ua писав, що Українці звинуватили Vodafone в ганебній жадібності: "Безкоштовне зробили платним".