Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки документів, вантажів і посилок "Нова Пошта" потрапила в досить гучний скандал. Так, її працівники не зуміли якісно запакувати посилку, чим і зіпсували речі клієнту.

Про це повідомили в Telegram-каналі "Народний ревізор".

Як відзначається, відправник надіслав речі, але залишився і без них, і без компенсацій. За його словами, працівники "Нової пошти" запакували їх дуже погано і на них вилилося масло вже з іншої посилки, яка також була запаковано не якісно.

Фото неякісно запакованої посилки

"Доставка майбутнього знову схибила. І знову співробітники пошти не змогли нормально упакувати посилку: на цей раз в дорозі на речі пролилося незрозуміле масло. Відіпрати його не вдалося, пошта з себе відповідальність зняла", - йдеться в повідомленні.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Окрім цього, в мережі оприлюднили фотографії, на який дійсно видно речі, залиті чорною рідиною, а також саму і пошкоджену посилку.

Фото речей, залитих маслом

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, доплати за карантин для вчителів – у Міносвіти прийняли рішення, яке педагогам не сподобається

Як повідомляв портал "Знай.ua", За зберігання посилок у відділеннях Нової пошти знову доведеться платити

Також "Знай.ua", "Нова пошта" змінила правила, які посилки відтепер не прийматимуть у відділеннях