Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки документів, вантажів і посилок "Нова Пошта" потрапила в досить гучний скандал. Так, її працівники не зуміли якісно запакувати посилку, чим і зіпсували речі клієнту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомили в Telegram-каналі "Народний ревізор".
Як відзначається, відправник надіслав речі, але залишився і без них, і без компенсацій. За його словами, працівники "Нової пошти" запакували їх дуже погано і на них вилилося масло вже з іншої посилки, яка також була запаковано не якісно.
"Доставка майбутнього знову схибила. І знову співробітники пошти не змогли нормально упакувати посилку: на цей раз в дорозі на речі пролилося незрозуміле масло. Відіпрати його не вдалося, пошта з себе відповідальність зняла", - йдеться в повідомленні.
Окрім цього, в мережі оприлюднили фотографії, на який дійсно видно речі, залиті чорною рідиною, а також саму і пошкоджену посилку.
Обов’язково підпишись на наш канал у
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua", За зберігання посилок у відділеннях Нової пошти знову доведеться платити
Також "Знай.ua", "Нова пошта" змінила правила, які посилки відтепер не прийматимуть у відділеннях