Популярна мережа магазинів декоративної косметики Eva вляпалася в неприємний інцидент з доставкою.

Так, мешканка Києва замовила через сайт туш "Лореаль", оплатила доставку, яка здійснювалася 3-4 дні. Отримавши продукт, дівчина залишилася незадоволеною, оскільки упаковка зіпсована, щіточка зігнута в іншу сторону, а дозатора всередині не виявилося.

Про цю ситуацію повідомив Telegram-канал "Народний ревізор".

"Іноді краса вимагає занадто великих жертв. Дівчина замовила туш "Лореаль", доставка платна, час доставки 3-4 дні. Нічого, чекала, адже дуже хотіла отримати саме цю туш. Але отримала дефектну косметику. Жахливо упакована, а щіточка і зовсім зігнута в іншу сторону. Дозатора теж всередині не виявилося. #Київ, мережа магазинів декоративної косметики "Єва"", - йдеться у публікації.

скріншоти

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

До редакції звернулися представники компанії Eva, які надали свій коментар-спростування викладених подій. Наводимо листа без ремарок редакції:

Офіційно заявляємо, що ми вважаємо публікацію упередженою та деякою мірою необ’єктивною. Зробити такі висновки нам дозволяють наступні факти. Зокрема, клієнтка звернулась на гарячу лінію компанії майже через місяць після придбання товару, не маючи навіть чеку на його оплату. Товар, з її слів, було куплено 14 травня 2020 року, а звернення зареєстровано 10 червня 2020 року.

Втім, не дивлячись на ці обставини Лінія магазинів EVA як лояльна до своїх покупців компанія запропонувала клієнтці компенсувати вартість придбаної туші бонусними балами. Клієнтка погодилась з такою пропозицією і одразу ж в день звернення ситуацію було врегульовано саме таким чином – на її бонусний рахунок було нараховано бонусів в сумі, еквівалентній вартості придбаної нею туші.

Однак, через 5 днів після цього на Вашому сайті з’являється публікація, в якій жодним словом не сказано про врегулювання ситуації з нашого боку та нарахування клієнтці бонусних балів, у кількості достатній для покупки нової туші. У прес-службу компанії за роз’ясненнями щодо цієї ситуації ваші журналісти також не зверталися.

Що стосується Інтернет-магазину EVA.UA, то ми як і багато інших онлайн-мереж, маркетплейсів та інших великих представників ринку e-commerce, дійсно широко співпрацюємо з усіма формами бізнесу.

В даному випадку туш, про яку йдеться в публікації, компанія отримала від офіційного дистриб’ютора компанії «Лореаль в Україні», яка відповідає за якість товару. Заради об’єктивності журналістського розслідування компанія готова зв’язатися з постачальником і допомогти з’ясувати питання щодо забезпечення належної якості товару, встановлення факту наявності недоліків у товарі та причин їх виникнення.

Враховуючи зазначене та керуючись засадами об’єктивного висвітлення подій, просимо Вас оприлюднити офіційний коментар-спростування Лінії магазинів EVA разом із публікацією, в якій згадується наша компанія.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, українці зловили АТБ на обважуванні найпопулярнішого товару.

Як повідомляв портал Знай.uа, нова наклейка і "помолодшало" на 4 роки – в Eva помітили підозрілі махінації з датами виробництва.

Також портал Знай.uа писав, що українець придбав у супермаркеті торговельної мережі Billa полуницю, а прийшовши додому, він побачив цвіль на ягодах.