Популярная сеть магазинов декоративной косметики Eva вляпалась в неприятный инцидент с доставкой.

Так, жительница Киева заказала через сайт тушь "Лореаль", оплатила доставку, которая осуществлялась 3-4 дня. Получив продукт, девушка осталась недовольной, так как упаковка испорчена, щеточка изогнута в другую сторону, а дозатора внутри не оказалось.

Об этой ситуации сообщил Telegram-канал "Народный ревизор".

"Иногда красота требует слишком больших жертв. Девушка заказала тушь "Лореаль", доставка платная, время доставки 3-4 дня. Ничего, ждала, ведь очень хотела получить именно эту тушь. Но получила дефектную косметику. Ужасно упакована, а щеточка и вовсе изогнута в другую сторону. Дозатора тоже внутри не оказалось. #Киев, сеть магазинов декоративной косметики "Ева"", - говорится в публикации.

скриншот

Популярные статьи сейчас
Фруктов не наедимся: какой дефицит ждет Украину Оставят голыми и босыми: коммунальщики пообещали "не радужную перспективу" всем должникам Что на самом деле делают контролеры с вашими счетчиками: чего бояться, а чего не стоит Нужно успеть: украинцам, с квитанциями за свет на руках, назвали важное условие
Показать еще

В редакцию обратились представители компании Eva, которые предоставили свой комментарий-опровержение изложенных событий. Приводим письмо без ремарок редакции:

Офіційно заявляємо, що ми вважаємо публікацію упередженою та деякою мірою необ’єктивною. Зробити такі висновки нам дозволяють наступні факти. Зокрема, клієнтка звернулась на гарячу лінію компанії майже через місяць після придбання товару, не маючи навіть чеку на його оплату. Товар, з її слів, було куплено 14 травня 2020 року, а звернення зареєстровано 10 червня 2020 року.

Втім, не дивлячись на ці обставини Лінія магазинів EVA як лояльна до своїх покупців компанія запропонувала клієнтці компенсувати вартість придбаної туші бонусними балами. Клієнтка погодилась з такою пропозицією і одразу ж в день звернення ситуацію було врегульовано саме таким чином – на її бонусний рахунок було нараховано бонусів в сумі, еквівалентній вартості придбаної нею туші.

Однак, через 5 днів після цього на Вашому сайті з’являється публікація, в якій жодним словом не сказано про врегулювання ситуації з нашого боку та нарахування клієнтці бонусних балів, у кількості достатній для покупки нової туші. У прес-службу компанії за роз’ясненнями щодо цієї ситуації ваші журналісти також не зверталися.

Що стосується Інтернет-магазину EVA.UA, то ми як і багато інших онлайн-мереж, маркетплейсів та інших великих представників ринку e-commerce, дійсно широко співпрацюємо з усіма формами бізнесу.

В даному випадку туш, про яку йдеться в публікації, компанія отримала від офіційного дистриб’ютора компанії «Лореаль в Україні», яка відповідає за якість товару. Заради об’єктивності журналістського розслідування компанія готова зв’язатися з постачальником і допомогти з’ясувати питання щодо забезпечення належної якості товару, встановлення факту наявності недоліків у товарі та причин їх виникнення.

Враховуючи зазначене та керуючись засадами об’єктивного висвітлення подій, просимо Вас оприлюднити офіційний коментар-спростування Лінії магазинів EVA разом із публікацією, в якій згадується наша компанія.

Обязательно подпишись на наш канал в Viber, чтобы не пропустить самое интересное

Напомним, украинцы поймали АТБ на обвесе самого популярного товара.

Как сообщал портал Знай.ua, новая наклейка и "помолодело" на 4 года – в Eva заметили подозрительные махинации с датами производства.

Также портал Знай.ua писал, что украинец приобрел в супермаркете торговой сети Billa клубнику, а придя домой, он увидел плесень на ягодах.