Стало відомо, що в Києві в одному з супермаркетів "Billa" нахабно обманюють своїх покупців, а працівники навіть не знають про свої обов'язки. Свою скаргу Вікторія розмістила на сайті Otzyv.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, за словами українки, в супермаркеті товар за акцією пробивають без знижок, а замість зміни різниці в ціні роблять просто повернення. Також покупниця звернулася до адміністратора та пояснила, що купувати товар слід за тією ж ціною, яка вказана на ціннику, а касири зобов'язані видавати чек покупцю. В результаті, Вікторія не почула навіть вибачень від співробітників супермаркету. Більш того, вона зажадала відповіді та пояснень на свою електронну пошту. На доказ своїх слів покупниця прикріпила до скарги знімки чеку та цінників у супермаркеті.
"Купувала шоколадки Рошен 6 штук. На ціні одна ціна на касі інша!30 гривень на рівному місці. Вийшла пані адміністратор просто як ні в чому не бувало зробила повернення!! Запитую у керівництва чому ваші співробітники не знають законів? Яка є ціна за такою я повинна купити! Чому повернення! Та чек покупця віддається покупцеві! Ваша адміністратор не знає напевно це. Поки я їй не сказала а чи можу я забрати свій чек.Навіть слово вибачте не почула. У вас адміністратори з коронами.Я буду чекати зворотного зв'язку на електронну пошту з приводу цієї ситуації. Є люди які не перевіряють свій чек. А ви на рівному місці обманюєте. Якщо людина не знає свої обов'язки в сфері обслуговування та законів їй не місце бути адміністратором.Моя пошта vadim_vika_2013@mail.ru", - написала Вікторія.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що в популярному супермаркеті продавали запліснілий сир.
Як повідомляв портал "Знай.ua", фото зі "смаком дитинства СРСР" викликало резонанс в мережі.
Також "Знай.ua" писав, що лікар назвав найбільш небезпечні продукти з супермаркету.