На даний час більшість роботодавці поступово відмовляються не тільки від офісів, але і від частини співробітників. Також, на відміну від криз минулих років, цього року злетить попит на СММщиків і піарників.Пише finance.ua

Біржа праці .фото:скріншот ізYou Tube


Під час карантину, який все ще триває, робота минулих років уже не актуальна.Змінилися не лише звички, а й ринки збуту. Покупки онлай завжди були в тренді, навіть до пандемії, а зараз відбувся масштабний стрибок, який значно прискорив динаміку.

Взагалі змінилися підходи до роботи. ЗА час карантину близько 60% компаній перенесли свої офіси в онлайн, розповідає HR-експерт Headhunter Юлія Дрожжина. Але змогли повернутися до звичної роботи лише третина роботодавців. Також кількість сказали, що збираються відкрити свої офіси тільки до кінця року, якщо не буде другої хвилі і посилення коронавірусу.

Масштабні наслідки цих дій непоправні.

“Залишають тільки найнеобхідніших. Тих, хто може генерувати прибуток. Ті функції, які раніше були опціональними, зараз спрощуються. Наприклад, якщо вам не потрібен бухгалтер на повний день, то ви візьмете бухгалтера на аутсорс і будете платити половину ставки”, – розповідає Дрожжина.

На даний час більшість компаній може залишити лише тих робітників, без кого може погіршиться фінансовий результат. А от адміністративний персонал в офісах, такі як, прибиральники, співробітники ресепшену, охоронці, системні адміністратори, секретарі, охоронці, залишилися без роботи


HR-експерт Олександр Білоус додає: в обставинах, що склалися, щоб залишатися популярним на ринку праці, доведеться розвивати свої навички, вчитися нового і відповідати новим вимогам.

“Деякі компанії вже перейшли на новий режим роботи. Найчастіше співробітники не хочуть змінювати звичний спосіб роботи. Вони завжди у своїй масі чинитимуть опір будь-яким змінам. Хтось вважає свої права ущемленими, мовляв, на скорочення зарплати або додаткові функції він не погоджувався, і звільняється. Але це ж чекає більшість українських компаній”, – розповідає Білоус.

Із ситуації, що склалася Україні та світі, на роботодавці цінують тих співробітників які можуть розкрити нові якості, навички, які дозволяють розвинути нові вміння та здібності. Головне наразі адаптуватися до нового ритму життя.

“Буде зростати попит на СММ, піар, плюс, звісно, буде ще більший попит на айтішників. Ситуація з бюджетом на маркетинг і піар, можна сказати, унікальна. Якщо раніше в кризу їх урізали, то зараз навпаки – представники саме цих сфер будуть затребувані на ринку праці”, – розповідає HR-директор Надія Петрученко.

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо.Якщо ви на "удальонці", читайте поради Романа Кириченко, як навчитися правильно працювати з дому.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone
Показати ще

Також Знай.ua писав, в Україні стрімко подорожчали продукти.

Як повідомляв Знай.ua правила декретної відпустки в Україні буде змінено — батько і мама доглядатимуть за дитиною по черзі