У серпні почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Можна виділити щонайменше 5 типових ситуацій, при яких "ПриватБанк" обмежує своїх клієнтів, пишуть "
1. "ПриватБанк" порівнює надходження на картки фізосіб з їх доходами, зазначеними в анкеті
Потенційно це найпроблемніший момент для багатьох клієнтів. Карти "ПриватБанку" і система "Приват24" часто використовуються для перерахування тіньових доходів, зокрема неофіційних зарплат. Наразі тотальної перевірки щодо цього немає. Але деякі клієнти все-таки "попадаються".
Найчастіше це стається при заповненні анкет при отриманні нової карти або її перевипуску. Там потрібно вказувати серед іншого й свій дохід, який банкіри теоретично можуть порівняти з даними податкової декларації. Можуть, наприклад, зажадати підтверджувальні документи.
2. Затягування платежів, які люди проводили через Приват24.
Зазвичай платежі проходять досить оперативно: до 10-15 хвилин при перерахуванні з карти на карту. А також у той же або на наступний робочий день, якщо мова йде про перерахування юрособі. Але зараз гроші стали ходити по 3 дні.
Відповідно до закону Про платіжні системи, в Україні дійсно дозволено проводити платежі до 3 днів. Однак за фактом так довго гроші рідко ходять. Якщо у банку виникли підозри при проведенні фінансового моніторингу, він може блокувати ту чи іншу транзакцію.
3. ПриватБанк блокує карту, якщо клієнт не проходить регулярну ідентифікацію.
Буває, людині блокують карту без попередження, і обіцяють розблокувати тільки, якщо вона пройде ідентифікацію. У серпні люди часто скаржилися на ПриватБанк з цієї причини. У якихось випадках, вони дізнавалися про блокування рахунку в торговій точці, коли намагалися розрахуватися карткою, тобто без попереднього повідомлення. А інколи їм приходило повідомлення вже після блокування.
При цьому ніхто не попереджав що потрібно проходити ідентифікацію і що можливе блокування. Банк включив ще одне правило фінансового моніторингу: власник рахунку повинен мінімум раз на рік (іноді - двічі на рік) проходити повторну ідентифікацію. Тобто знову надавати паспорт і податковий код, а також заповнювати анкету, в якій оновлювати дані про місце роботи і розмір своїх доходів.
4. ПриватБанк блокує рахунки, якщо на них падають непідтверджені або підозрілі, з точки зору банку, платежі.
Ситуації можуть бути різні. Вибору людям зазвичай не залишають-пропонують чекати, поки банк розбереться в ситуації. У подібних ситуаціях практично неможливо домогтися пояснення причини блокування.
5. ПриватБанк став відмовляти людям в обслуговуванні.
Людині можуть без пояснення закрити рахунок і відмовити в обслуговуванні надалі. Ні причин такої поведінки, ні будь-яких деталей навіть не пояснять.
У кожному окремому випадку, людина може оскаржувати дії ПриватБанку у суді. Але одразу потрібно готуватися до затяжної тяжби на кілька років. А таке не кожному по кишені. Особливо, якщо на рахунку були основні засоби, без яких не прожити.
Тому можна вибирати і альтернативні методи боротьби з діями фінансистів. Робочими вважається два варіанти: описати свою проблему з максимум деталей на розкручених банківських форумах. Акредитований "ПриватБанк" може досить оперативно реагувати на скарги, які виходять на публіку і шкодять репутації.
Звертатися зі скаргою до Національного банку, який віднедавна зацікавився захистом прав споживачів і став сильніше тиснути на фінустанови, що порушують права клієнтів.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Як повідомляв портал "Знай.ua", Сніжана Єгорова після скандалу пішла у поліцію: "Мені і моїм дітям погрожували"
Також "Знай.ua" писав, що