Мегалодон є гігантським доісторичним предком акули, розміри якої встановити важко через те, що до нашого часу збереглися лише скам'янілі зразки зубів хижака.

Нещодавно з'ясувалося те, що скелет мегалодону слід було порівнювати з іншими рибами, адже раніше вченими передбачалося, що будова вимерлого виду нагадує тіло великої білої акули.

У журналі Scientific Reports були опубліковані результати наукової роботи британських дослідників з Брістольського університету та університету Суонсі. Вони прийшли до висновку, що мегалодон відноситься до загону ламнообразних, що і дозволило їм згодом визначити справжні розміри доісторичного хижака.

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого

Йдеться про масштаби зрілої особини, яка в довжину досягала 16 метрів, будучи більше автобуса, 4,65-метрову голову, спинний плавець 1,99 метра в ширину і 1,62 метра у висоту, а також 3,85-метровий хвіст.

Нагадавши, змінює форму і запам'ятовує її: вчені створили унікальний біоматеріал. Він був створений на основі кератину, який є волокнистим білком, наявному в нігтях і волоссі. Вчені дістали його із залишків вовни ангори, використовуваної в текстильному виробництві.

Як повідомляв "Знай.ua", S. T. A. L. K. E. R. 2: розробники вперше показали деталі з гри. У Twitter S. T. A. L. K. E. R. OFFICIAL додали кілька нових скріншотів з гри.

Знай.ua писав, пиловий диявол з'явився на поверхні Марса: як виглядає потойбічна знахідка з червоної планети.