У Держпродспоживслужбі України розповіли, що вважається порушенням прав
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Що вважається порушенням прав споживача:
- порушення будь-яким чином права на свободу вибору продукції;
- порушення свободи волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення;
- нав'язання умов, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, ненадання споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди;
- порушення принцип рівності сторін договору;
- обмеження права споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;
- реалізація продукції, яка є небезпечною, неналежної якості, фальсифікованою;
- визначення ціни продукції неналежним чином;
- несвоєчасна передача документів, які підтверджують виконання договору, споживачу.
У Держпродспоживслужбі пояснили, як за необхідності довести, що ваші права порушені, а також куди звертатися у такому випадку.
Засобами доведення можуть слугувати:
- квитанція
- товарний або касовий чек
- квиток
- талон
- інший розрахунковий документ
- договір або інший письмовий документ
"У разі виявлення таких порушень, обов’язково зверніться до Головного управлінні Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.", - радять у Держпродспоживслужбі.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що