Клієнти найбільшого державного банку країни продовжують скаржитися на обслуговування з боку Приватбанку. У тому числі клієнт поскаржився, що кошти, які прийшли на банківську карту, через кілька годин пішли в невідомому напрямку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Він заявляє, що йому на карту об 11:49 прийшли кошти в розмірі 1950 гривень. Однак о 14:09 сталося два перекази з картки, перший на суму 10 грн. На балансі залишилося 1927,01 грн. Другий - 1608,10 грн при залишку на рахунку 318,91 української валюти.
"Розумієте я просто в розпачі! Куди ці кошти пішли не зрозуміло, просто переклад зі своєї карти!
Що з цим робити і як мені повернути кошти? Мене тут з квартири швидше виженуть, ніж кошти свої отримаю швидше за все", - написав користувач у відгуках.
У відповідь на це представник Приватбанку повідомив, що українець може переглянути детальну інформацію про операцію, відкривши її в детальній виписці. "Бачимо, що раніше ви підключили картку на даному сервісі і проводили операції. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати карту на всі видаткові операції", - доповнили у відповіді.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, українець помер у Туреччині на очах у сім'ї, дружина розкрила Лякаючі подробиці: "Позеленів на четвертий день"
Як повідомляв "Знай.ua", київські копи врятували життя стікаючому кров'ю чоловікові - "Голова паморочиться, втрачаю свідомість…"
Знай.ua писав, у Києві копи ганялися за нахабним викрадачем дівчата: запхав красуню в авто і дав по газах