Тривалий карантин і віддалена робота і навчання українців викликали зростання споживання телеком-послуг. За даними Vodafone, у квітні-червні 2020 року споживання мобільного інтернету зросло на 42%.

Це свідчить про підвищене навантаження на мережі операторів, що спричинить за собою великі інвестиції в розширення мережі 4G. такі вливання обов'язково приведуть до перегляду операторами діючих тарифів.

Мобільні оператори вже вловили виріс попит на послуги. Наприклад, оператор Vodafone у травні анонсував підвищення вартості основних тарифів у середньому на 20%. Зростання в межах 15-40 гривень торкнувся багатьох абонентів оператора. У найближчі місяці оператор планує повністю закрити кілька недорогих тарифів, а абонентів перевести на інші. Так, з 18 вересня перестане діяти популярний сімейний тариф Vodafone Family Plus.

Мобільний оператор Lifeсell також відкоригував ціни: вартість існуючих тарифів не збільшив, але при цьому пропонують нові пакети – з іншою «начинкою» і цінами на 10-50 гривень дорожче. Підключення попередніх пакетів неможливі. Маркетинговий хід Lifeсell дозволяє припустити, що оператор не підвищує ціни існуючим клієнтам, але при цьому не проти заробити за рахунок нових.

Київстар вирішив піти проти тенденції подорожчання. На початку вересня оператор оголосив про запуск оновлених тарифів зі збільшеним в два рази кількістю Інтернету і хвилин для дзвінків. При цьому ціни для абонентів залишилися без змін. Можна припустити, що таким чином «Київстар» намагається залучити нових клієнтів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

У Компанії такий хід називають частиною соціальної відповідальності. За словами Олександра Комарова, президента " Київстар», саме початок навчального року і збільшений за час карантину попит на мобільний Інтернет і дзвінки змусив компанію переглянути свої пропозиції.

Варто відзначити, що поступове зростання цін у всіх операторів неминучий. Україна в рейтингу країн з найдешевшим мобільним зв'язком. При цьому "велика трійка" разом вже інвестувала понад 60 мільярдів гривень у будівництво 3G і 4G мереж. Якість зв'язку та Інтернету в Україні - на досить хорошому рівні, в порівнянні з країнами, де ціни в кілька разів вище. Є, звичайно, неприємні моменти, такі як покриття 4G маленьких сіл і основних автодоріг. Але оператори зобов'язалися покрити їх швидкісним інтернетом в наступні 2 роки. Разом зі зростаючим навантаженням на інфраструктуру це зажадають від них значних нових інвестицій.