Нобелівський комітет присудив премію з хімії двом вченим, Еммануель Шарпентьє і Дженніфер Дудне, за розробку методів редагування генома. Вони створили так звані "генетичні ножиці" CRISPR, які дозволяють редагувати геном протягом декількох тижнів. Раніше на це могли йти тижні.

Про це повідомляє прес-служба Нобелівського комітету.

За допомогою "генетичних ножиць" модифікують геном рослини і роблять їх більш родючими і витривалими. Також нове відкриття може змінювати ДНК тварин, рослин і мікроорганізмів з високою точністю.

"цей генетичний інструмент має величезну силу, яка впливає на всіх нас. Це не тільки зробило революцію у фундаментальній науці, але також призвело до інноваційних культур і призведе до новаторських нових медичних методів лікування", — заявив голова Нобелівського комітету з хімії Клаес Густафссон.

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

З тих пір як Шарпентьє і Дудна відкрили "генетичні ножиці" в 2012 році, їх використання справило вибух. Цей інструмент сприяв багатьом важливим відкриттям у фундаментальних дослідженнях, і вчені змогли виробити культури, які витримують цвіль, шкідників і посухи. А в медицині тривають клінічні випробування нових методів лікування раку.

Нагадавши, Грету Тумберг вдруге номінують на Нобелівську премію, чим привернула увагу Еко-активістка.

Як повідомляв Знай. ua, друг Стуса розміняв дев'ятий десяток, молодість в таборах, все заради України.

Також Знай. ua писав, що Нобелівський комітет "заслав" Івана Франка в Росію, суперечка розгорілася сильніше австралійських пожеж.