Про це заявив президент «Центру аграрної логістики та інфраструктури» Владислав Белах.

«Перші негативні наслідки будуть для самої залізниці. Оскільки парк залізниці досить старий, там з 1990-х років нічого не будувалося», - сказав Белах.

На його думку, таке рішення лобіюють виробники вагонів, стурбовані тим, що в «Укрзалізниці» надають перевагу купівлі вживаних вагонів перед новими.

«Є певне лобі, звичайно, виробників вагонів, і їх можна теж зрозуміти, оскільки замість того, щоб виробляти нові вагони, ми імпортуємо старі», - вважає Белах.

Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів. Це викличе дефіцит рухомого складу, і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

Популярні новини зараз
Травневі доплати: пенсіонерам додадуть 750 гривень, але пощастить небагатьом "Бусифікація" під забороною, але підрозділи виснажені: кого пошлють на "нуль" Продаж авто загонить у мінус: українців приголомшили новими вимогами - не зглянуться навіть на старі авто Нові правила передачі показників: в YASNO заявили про зміни
Показати ще

Водночас президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков наголосив, що списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить «Укрзалізницю» купувати нові, хоча значно важливіше спрямовувати інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури.