Про це заявив заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.

"Залізниця деградує, її послуги деградують. Це негативно позначається на всій українській промисловості. Яка з фактора росту перетворюється в фактор стагнації, якщо не розвалу. Реформа давно назріла і перезріла. Просто давно з нею тягнуть", - заявив Соколов.

На його думку, однією з причин, через яку реформування УЗ затягується, є небажання влади брати відповідальність за непопулярні рішення, які доведеться приймати, зокрема щодо пасажирських перевезень. Реформа передбачає виділення в окремі напрямки пасажирські та вантажні перевезення.

«І тоді, нарешті, доведеться не топити збитки пасажирських перевезень в доходах, які дають Вантажні перевезення. А, як і належить, субсидувати їх за рахунок держбюджету", - пояснив Соколов.

Але, за його словами, держава до прямого субсидування пасажирських перевезень не готова. Тому в УЗ продовжують вирішувати фінансові проблеми компанії за рахунок підвищення тарифів на вантажні перевезення без поліпшення якості послуг, що надаються.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

«І це важке і неприємне рішення, яке, очевидно, влада на себе не хоче брати. І ось ми маємо сукупність таких проблем, через які реформа не відбувається, і через які ми стикаємося з цими проблемами, коли УЗ намагається вирішувати свої проблеми за рахунок бізнесу», - розповів Соколов.

Раніше американський транспортний експерт Джефферсон Сінклер заявив, що» Укрзалізницю " потрібно реформувати за європейською моделлю, що сприятиме подальшій інтеграції України з ЄС.

У свою чергу економіст Борис Кушнірук зазначав, що» Укрзалізниця " стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних.