Директор Офісу реформ Кабміну Антон Ященко на своїй сторінці в Facebook розповівши про те, що в магазині Цитрус йому відмовилися ремонтувати iPad. Пізніше він видалив цю публікацію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
"Сервісне обслуговування від Apple Authorized Reseller довжиною в 2 місяці завершилося банальним кидаловом: Ipad не полагодили, гроші по страховці не повернули", – пише Ященко на своїй сторінці.
Чоловік розповів, що розбив скло в планшеті і звернувся в сервіс. Йому оформили документи і пообіцяли зв'язатися зі страховою, а iPad після ремонту він повинен був забрати через тиждень.
"Три тижні тиші, після нагадування ще тиждень на роздуми і відповідь:" iPad не підлягають ремонту", – пише клієнт.
Керівник мережі сервісних центрів Citrus Андрій Косар каже, що, за правилами виробника, в iPad не можна міняти скло, тільки купувати новий планшет.
"це зроблено з метою збереження гарантії на пристрій. Ми не можемо порушувати політику виробника, тому і не змогли запропонувати заміну екрану як альтернативний варіант рішення", – пише Косар.
Ященку запропонували обміняти товар на новий з доплатою з боку клієнта або ж компенсувати 60% від вартості розбитого планшета.
Пізніше в Цитрусі заявили, що компенсували покупцеві 80% від вартості планшета. У коментарі MC.today Антон Ященко розповів, що отримав компенсацію від Citrus 19 жовтня.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, у супермаркеті відмовилися продати "Голій" жінці їжу.
Як повідомляв Знай. ua, працівник Цитруса викликав обурення українця.
Також Знай. ua писав, що у київському супермаркеті Охорона жорстоко побила покупця.