Директор Офісу реформ Кабміну Антон Ященко на своїй сторінці в Facebook розповівши про те, що в магазині Цитрус йому відмовилися ремонтувати iPad. Пізніше він видалив цю публікацію.

Читайте Знай в Google News!

"Сервісне обслуговування від Apple Authorized Reseller довжиною в 2 місяці завершилося банальним кидаловом: Ipad не полагодили, гроші по страховці не повернули", – пише Ященко на своїй сторінці.

Чоловік розповів, що розбив скло в планшеті і звернувся в сервіс. Йому оформили документи і пообіцяли зв'язатися зі страховою, а iPad після ремонту він повинен був забрати через тиждень.

"Три тижні тиші, після нагадування ще тиждень на роздуми і відповідь:" iPad не підлягають ремонту", – пише клієнт.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив про важливе нововведення: стосується всіх побутових споживачів З липня прийде нова допомога: хто буде отримувати 4500 гривень щомісяця Відбирають телефони та "пакують" у бусики: нардеп зізнався, чи отримують ТЦК укази "зверху" Залишають дітей посеред дороги: ТЦК "пакують" вчителів та тренерів
Показати ще

Керівник мережі сервісних центрів Citrus Андрій Косар каже, що, за правилами виробника, в iPad не можна міняти скло, тільки купувати новий планшет.

"це зроблено з метою збереження гарантії на пристрій. Ми не можемо порушувати політику виробника, тому і не змогли запропонувати заміну екрану як альтернативний варіант рішення", – пише Косар.

Ященку запропонували обміняти товар на новий з доплатою з боку клієнта або ж компенсувати 60% від вартості розбитого планшета.

Пізніше в Цитрусі заявили, що компенсували покупцеві 80% від вартості планшета. У коментарі MC.today Антон Ященко розповів, що отримав компенсацію від Citrus 19 жовтня.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, у супермаркеті відмовилися продати "Голій" жінці їжу.

Як повідомляв Знай. ua, працівник Цитруса викликав обурення українця.

Також Знай. ua писав, що у київському супермаркеті Охорона жорстоко побила покупця.