За його словами, в компанії очікують на компенсацію з боку держави та місцевої влади значних сум за пасажирські перевезення залізницею.

«Наприклад, Міністерство освіти, яке зараз є нашим великим боржником, практично більше мільярда гривень нам заборгувало за перевезення своїх пільгових пасажирів. Тому ми в діалозі для того, щоб нам державні органи відповідні і органи місцевого самоврядування відкомпенсовували ті затрати, які ми здійснюємо на перевезення пасажирські», - розповів Жмак.

Він наголосив, що нині збитки від пасажирських перевезень «Укрзалізниця» покриває за рахунок прибутків від вантажних, які складають 80% доходу компанії.

«Пасажирські перевезення – це більше соціальний аспект. Звичайно, ми не можемо їх розділити, якщо ми будемо розвивати вантажні, а пасажирські зупинимо. Тому ми будемо робити якраз синергію з дохідними вантажними, з тим, щоб підтримати належним чином належний сервіс, належну послугу пасажирських перевезень», - повідомив Жмак.

Раніше народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив про необхідність реформувати «Укрзалізницю», розділивши компанію на окремі бізнеси.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

У свою чергу економіст Борис Кушнірук відзначав, що «Укрзалізниця» стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи «Укрзалізниці» сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень.