NASA заявило, що знайшло у нашій галактиці Чумацький Шлях 300 мільйонів екзопланет.

Про це з посиланням на публікацію в The Astronomical Journal повідомляє CNN.

Космічний телескоп "Кеплер" агентства NASA провів дев'ять років в місії з пошуку планет, успішно ідентифікувавши мільйони екзопланет в нашій галактиці, перш ніж у 2018 році у нього закінчилося паливо. Але основне питання місії залишилось незмінним: скільки з цих планет є придатними для життя. Вчені всього світу роками вивчали дані Кеплера - і вони вважають, що знайшли відповідь.

Агентство NASA, Інститут пошуку позаземного розуму SETI та кілька інших наукових організацій, спираючись на інформацію, отриману з космічного телескопа "Кеплер", провели спільне дослідження, результати якого опубліковано в The Astronomical Journal.

космічний телескоп НАСА Кеплер під час своєї місії

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Як зазначається в доповіді, вчені висунули припущення про те, що в межах галактики Чумацький Шлях може перебувати близько 300 мільйонів потенційно придатних для життя світів. Тобто кам'янистих планет, здатних підтримувати рідку воду на своїй поверхні.

"Ця цифра - приблизна оцінка з консервативної точки зору, їх може бути набагато більше. Деякі з цих планет можуть бути досить близько, щоб їх можна було вважати "міжзоряними сусідами" - найближча розташована приблизно за 20-30 світлових років", - йдеться у доповіді NASA.

За оцінками NASA, в нашій галактиці Чумацький Шлях знаходиться від 100 до 400 мільярдів зірок. У кожної зірки, ймовірно, є принаймні одна планета.

На здатність планети підтримувати життя впливає безліч факторів, включаючи її атмосферу і хімічний склад. Але щоб звузити пошуки, вчені в цьому дослідженні зосередилися на кількох основних вимогах.

дивовижні й чудові планети за межами нашої сончної системи, фото: cnn
дивовижні й чудові планети за межами нашої Сонячної системи, фото: cnn

Вони шукали зірки, схожі на наше Сонце за віком і температурою - щоб воно не було занадто гарячим або активним. Вони також шукали екзопланети з радіусом, подібним до Землі, і виділили ті, які, ймовірно, були кам'янистими.
Вони також взяли до уваги відстань кожної планети від своєї зірки - щоб вона не була ні занадто близько, ні занадто далеко, тобто знаходилась у "зоні життя", де не дуже спекотно і не дуже холодно, тому на таких планетах вода може перебувати в рідкому стані.

NASA заявило, що воно разом з іншими космічними агентствами продовжать уточнення оцінок в майбутніх дослідженнях, які допоможуть сформувати плани на наступні етапи відкриття екзопланет.

Нагадаємо, зонд NASA зібрав зразки з поверхні астероїд Бенну