Найбільший в Україні банк, ПриватБанк, продовжує розчаровувати своїх клієнтів. Не проходить і тижня, щоб на фінансову установу не надійшла якась скарга. Так, на сайті minfin.com.ua з'явився новий відкликання від обуреної клієнтки, яка позбулася своїх грошей через технічний збій в роботі банкомату.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористувачка поставила ПриватБанку найнижчу оцінку-всього одну зірку і написала:"я втомилася від нецензурної лайки в бік вашого банку, нехай люди шанують і самі зрозуміють".
Далі вона описала неприємну ситуацію, яка сталася з нею. Родичі перевели їй гроші на оплату квартири і комунальних послуг на карту. Отримавши кошти, клієнтка пішла їх знімати-ввела суму, пін-код, і тут банкомат видав їй помилку операції-суму списали з картки, а гроші не видали.
" ви тільки вдумайтеся люди, мені не видало мої гроші а з рахунку списало!!!Дзвонимо оператору і пищимо в онлайн підтримку, а нам у відповідь:" це збій в системі, будь ласка чекайте від 2-3 до 11-ти днів "
У підсумку клієнтка залишилася без грошей, заплатити їй нема за що, оператори "відповідають по 30-40-50 хвилин в чаті на одне повідомлення, а грошей так і немає".
Пізніше ПриватБанк відповів на скаргу, вибачившись перед клієнткою за технічний збій і вказавши, що проблема вирішилася. Однак чи була усунена проблема, або це тільки "відмазка", на жаль, дізнатися не вийде.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, ПриватБанк двічі списує гроші з карт українців
Як повідомляв портал Знай.uа, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Також Знай.ua писав, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані