Найбільший в Україні банк, ПриватБанк, продовжує розчаровувати своїх клієнтів. Не проходить і тижня, щоб на фінансову установу не надійшла якась скарга. Так, на сайті minfin.com.ua з'явився новий відкликання від обуреної клієнтки, яка позбулася своїх грошей через технічний збій в роботі банкомату.

Користувачка поставила ПриватБанку найнижчу оцінку-всього одну зірку і написала:"я втомилася від нецензурної лайки в бік вашого банку, нехай люди шанують і самі зрозуміють".

Далі вона описала неприємну ситуацію, яка сталася з нею. Родичі перевели їй гроші на оплату квартири і комунальних послуг на карту. Отримавши кошти, клієнтка пішла їх знімати-ввела суму, пін-код, і тут банкомат видав їй помилку операції-суму списали з картки, а гроші не видали.

" ви тільки вдумайтеся люди, мені не видало мої гроші а з рахунку списало!!!Дзвонимо оператору і пищимо в онлайн підтримку, а нам у відповідь:" це збій в системі, будь ласка чекайте від 2-3 до 11-ти днів "

Популярні новини зараз
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

У підсумку клієнтка залишилася без грошей, заплатити їй нема за що, оператори "відповідають по 30-40-50 хвилин в чаті на одне повідомлення, а грошей так і немає".
Пізніше ПриватБанк відповів на скаргу, вибачившись перед клієнткою за технічний збій і вказавши, що проблема вирішилася. Однак чи була усунена проблема, або це тільки "відмазка", на жаль, дізнатися не вийде.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, ПриватБанк двічі списує гроші з карт українців

Як повідомляв портал Знай.uа, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.

Також Знай.ua писав, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані