ПриватБанк запровадив ретельну перевірку деяких операцій, чим дуже розізлив українців. Клієнти установи скаржаться на численні етапи верифікації навіть при переведенні невеликої суми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Скарга з'явилася на
"Обслуговуюся в цьому банку вже багато років, і до недавнього часу користуватися інтернет додатком Приват24 було дуже зручно. Але керівництву банку в якийсь момент спала на думку "відмінна" ідея посилити систему безпеки за допомогою "інтелектуальної" системи. Тепер мені для того, щоб підтвердити будь-який платіж з карти потрібно зателефонувати за номером 3700 (не дивлячись на те, що я вже підтвердила його по вхідному дзвінку з банку).", - йдеться у відгуку.
Клієнтці ПриватБанку, щоб перекинути 100 гривень довелося відповісти на багато запитань оператора. На її думку, це знущання з клієнтів і надалі вона планує припинити співпрацю з цим банком.
"Наприклад, Сьогодні мені потрібно було перевести на іншу карту 100 (!) грн, для цього мені довелося пройти допит з пристрастю від оператора, який охоплював питання про дівочі прізвища мами, дати народження членів моєї сім'ї, їх імена та прізвища та багато іншого. Мало аж не до групи крові мого діда. При цьому на мою претензію з приводу даного нововведення мені сказали, що виключити цей прекрасний пункт неможливо. Я вважаю це знущанням з клієнтів і неповагою до їх часу. Думаю, співпрацю з даним банком пора припиняти.", - йдеться у повідомленні.
У ПриватБанку відреагували на цю скаргу та відповіли, що дана процедура направлена на боротьбу з шахраями. Саме тому деякі операції можуть ретельно перевірятися. В Установі також попросили набратися терпіння, оскільки така верифікація є необхідною.
"Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Процедура направлена на протидію шахрайства. Завдяки цьому ніхто окрім власника картки не отримає інформацію і не проведе операції без вашого відома. Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі автовідповідач або смс не є перешкодою для них. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.", - написали співробітники установи.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав,