На сайті відгуків irecommend.ru з'явився розгорнутий відгук від клієнта ПриватБанку, який користується послугами найбільшої в Україні фінансової організації вже 10 років. Клієнт чесно розповів про свій досвід користування банкінгом "Привату" і розкрив переваги і недоліки зі своєї точки зору.

Серед переваг банку користувач вказав швидке і безкоштовне оформлення карти, пільговий період до 55 днів і велика кількість банкоматів і відділень — доступ до послуг "Приватбанку" можливий в будь-який час доби. Однак недоліків виявилося більше. Так, клієнт поскаржився на те, що банкомати часто не працюють або в них немає грошей, банк часто "краде гроші", тобто, знімає з рахунку кошти, на які клієнти розраховували.

Користувач також залишився незадоволений високою комісією за переведення в готівку коштів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Співробітників він назвав недобросовісними і некваліфікованими, заявив, що вони весь час нав'язують непотрібні послуги. До банкоматів весь час вибудовується черга, а обслуговування клієнт охарактеризував як "погане" . Також не сподобався інтерфейс програми.

У шахрайстві ПриватБанк не помічений, проте шахраї часто представляються саме цим банком, адже їм простіше діяти за накатаною схемою і користуватися гучним ім'ям. Однак захист від шахрайства в банку, треба визнати, знаходиться на високому рівні.

Нагадавши, Зеленський у День писемності та мови розповів, як не стати схожим на Азарова. Також глава держави розповів, як сам вивчав українську мову.

Як повідомляв портал " Знай.ua", Верховну Раду "замінували": до поліції надійшов анонімний дзвінок

Також " Знай.ua" писав, до школи з 5 років: психолог пояснила, чим загрожує нововведення дітям