Одна з найбільших українських державних компаній, яка займається доставкою поштових відправлень - "Укрпошта", продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам. Цього разу один із клієнтів навіть поскаржився, що нібито основне завдання компанії – втратити посилку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новому коментарю клієнта "Укрпошти" на сторінці компанії у мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії залишився незадоволеним, і написав: "Я так зрозумів, про**б посилок - ваше основне завдання? Направлена до пересувного відділення, яке обслуговує село Ржавець. Так ось, скільки мені чекати повідомлення про доставку посилки? Передайте їм, нехай самі мені зателефонують завтра у першій половині дня, тому що втрачати посилку не хочеться.
Представники "Укрпошти" заявили, що згідно з системою повідомлення про передачу в доставку відправлення з нашого боку було надіслано.
"Відправлення було відправлено до пересувного відділення, яке не має закріпленої фіксованої адреси та обслуговує декілька населених пунктів. Відповідно таке відділення є неавтоматизованим і процес обробки та оновлення інформації на сайті може бути довшим. Рекомендуємо одержувачу отримати відправлення, якщо його не було отримано, у робочі дні пересувного відділення (четвер 09:55 - 12:55)", - відповіли в "Укрпошті".
Нагадаємо, українці можуть отримати знижки на товари та послуги: у Yasno пояснили як.
Раніше повідомлялося, в YASNO підказали: де українці можуть сплатити електрорахунки.
Також, як оплатити комуналку, якщо зникло світло та інтернет: у YASNO дали пораду.