Украинцец розповів свою історію про те, що він прийшов в ПриватБанк, щоб отримати переклад, але без оформлення карти йому відмовилися видавати гроші. Відгук з'явився на сайті Мінфін.

"На якій підставі ПриватБанк примусово примушує людей стати їх клієнтами.? Сьогодні 19.05.2020 р відвідав Приват Банк у Скадовську з метою отримати грошовий переказ. Співробітниця банку Юрчук Олена Юріївна.відразу кинула мені на стіл 2 якісь картки і сказала, що можемо вам видати лише на картку. тобто я повинен стати клієнтом банку. Я сказав, що не хочу бути клієнтом, видайте мені на руки мої гроші, мені треба їх відвезти у Херсон на операцію. Ні, у нас є інструкція, ми не можемо вам видати ваші гроші… Я попросив показати інструкцію. Не показала. Попросив письмово підтвердити відмову видати мені мої гроші. Не дали. Гроші не видали. Так, що виходить ми раби? А чиї ж ви СЛУГИ? Завтра йду в прокуратуру з метою через прокуратуру перевірити законність цієї інструкції. Пишу листа самому головному Слузі народу (нехай знає, як внизу слуги служать народу. Пишу листа в Кабінет Міністрів. Скільки можна знущатися над людьми? Я розумію, що ця дівчина не винна.вона виконавець. Бариги, які все це придумують.сидять вгорі. Як можна в наш час, змушувати людину робити щось проти його волі?", - обурився клієнт.

У банку зазначили, що оформлення додаткових послуг не є обов'язковою умовою, але нагадали, що через додаток можна одержувати перекази при наявності карти.

"Оформлення додаткових продуктів не є обов'язковою умовою. У тієї ж годину, дозвольте звернути Вашу увагу на те, що для отримання переказів Ві можете не витрачати час на відвідування відділень. В першу чергу, аби захиститися від зайвих контактів з людьми в умовах теперішньої ситуації в країні. Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Маючи картку, Ви можете отримувати перекази через особистий кабінет Приват24, за телефоном гарячої лінії, термінали, банкомати. Що стосується поведінки співробітника, проаналізувавши ситуацію, ми проведемо роботу по даному випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації", - розповіли в Приватбанку.

Чоловік зазначив, що не збирався оформляти карту даного банку, а в черзі провів більше двох годин.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, колишній банк Гонтарєвої отримав сотні мільйонів, поки країна задихається в карантині.

Як повідомляв Знай. ua, банки почали контролювати і блокувати перекази українців, що радять в НБУ.

Також Знай. ua писав, що НБУ випустить ювілейну купюру