Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що йому закрили можливість оплатити товар за допомогою "оплати частинами" і це при тому, що він 6 років користується послугами банку і у нього жодного разу не було прострочень. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Закрили оплату частинами так як прописка Горлівська, тим самим кажучи, що я якийсь не такий громадянин України. І їм все одно, що користуюся їхніми послугами вже більше 6 років і немає прострочень по платежах, завжди все чітко і вчасно", - пише клієнт.
Чоловік зазначає, що він у Києві живе з 2012 року і з цієї причини не має можливості отримати довідку переселенця.
"Тому вирішив найближчим часом закрити всі карти в цьому банку і більше не зв'язуватися з ними, якщо таке ставлення у них", - пише чоловік.
В Приватбанку постаралися пояснити, чому могла статися така ситуація і що потрібно зробити, щоб отримати оплату частинами.
"Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти могли отримувати найякісніші і кращі послуги. Для перегляду доступності послуги Оплата частинами потрібно надати довідку переселенця у відділення Банку", - відповіли в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Приватбанку розповіли, чому не можуть допомогти з поверненням коштів.
Як повідомляв Знай. ua, банки почали контролювати і блокувати перекази українців, що радять в НБУ.
Також Знай. ua писав, що в Приватбанку пояснили, як отримати переказ без відвідування відділення.