Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що не зміг знайти жодного працюючого відділення банку в своєму районі, в прес-службі розповіли, де саме варто шукати актуальну інформацію про роботу відділень. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"По всьому району жодне відділення не працює. В інтернеті дані про графік роботи відділень не актуальні… Зв'язатися з менеджером, щоб дізнатися, де є робоче відділення неможливо… З чотирьох знайдених терміналів жоден не працює! "Грати в лотерею" і навмання їздити по всьому місту, щоб за підсумком прочитати про те, що термінал не працює?! Про яке обслуговуванні йде мова? Це свинське ставлення до клієнтів!", - обурюється клієнт.

В Приватбанку постаралися пояснити, чому могла статися ця ситуація і де потрібно шукати актуальну інформацію про графік роботи відділень по всій країні.

"Ми сподіваємось, що Ви віднесетесь з розумінням до того, що певні відділення не працюють, або мають змінений графік, що пов'язаність язано з профілактикою розповсюдження коронавірусної інфекції. Рекомендуємо при перегляді графіку роботи відділень спиратись не на дані сторонніх ресурсів, а смотреть інформацію на офіційному сайті банку", - відповіли в банку.

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Популярні новини зараз

Директор Олі Полякової зізнався в тісному зв'язку із зіркою: "Наші стосунки..."

"Найкращий тато", - Дан Балан показав маленьку дівчинку, українці затамували подих

Go_A без вокалістки втратили перше місце на "Євробаченні 2021", Росія обігнала

Молодий патрульний загинув у ДТП на мотоциклі, сумує вся Україна: залишилася дружина і двоє дітей

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, в Приватбанку пояснили, як отримати переказ без відвідування відділення.

Як повідомляв Знай. ua, у Дніпрі нахабна банкір потягла мільйони клієнтів і пішла в ганебний загул.

Також Знай. ua писав, що клієнтам Приватбанку пояснили, як отримати оплату частинами.