Українка розповіла про труднощі, яких зазнала через скасований
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Купили квитки з вильотом на 14 березня і поверненням 17-го вранці. Ближче до дати вильоту ми стали сумніватися, тому що ситуація з коронавірусом була серйозною. Увечері 13-го стало відомо, що і Україна, і Польща з 17 березня припиняють авіаперельоти. Перспектива з переходом кордону пішки разом з натовпом заробітчан (пам'ятаєте, так воно і вийшло) здалася нам не самою барвистою. Природно, ми нікуди не полетіли.", - йдеться у повідомленні.
Жінка розповіла, що через пару днів їй надіслали листа на пошту про те, що рейс з таким кодом скасовано через коронавірус. Також пообіцяли протягом декількох днів на рахунок повернути всю суму плюс 20% на майбутні поїздки.
"Я покірно чекала, тому що щиро співчувала компанії, яка зазнає збитків, співчувала бідним операторам кол-центру. Минуло майже 3 місяці. 3 місяці, Карл, або Наташ, чи що там зараз говорять! Ні слуху, ні духу. Здається, за цей час навіть МАУ повернули клієнтам гроші. Дзвоню, навіть швидко додзвонююся. Мене запевняють, що рейс 17 березня не був скасований. Кажу, що дуже сумніваюся, бо всі дати в голові у мене точно зафіксовані – ми понад тиждень моніторили актуальну інформацію перед вильотом... Перевіряють. Так, за зворотний квиток можемо повернути, а то на перший у вас стоїть неявка...", - йдеться у повідомлені.
Авторка допису розповіла, що гроші попросила повернути все-таки на карту: "Історія з розумінням бідолашних компаній закінчилася, оскільки мене розуміти ніхто і не збирався. І так, якщо ви все ще не отримали назад свої гроші — телефонуйте, ніякого "ай, я вже запив їх водою".
Обов’язково підпишись на наш канал у
Нагадаємо, бив і знущався з вірян —
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua",