Українець придбав у торговій мережі Comfy кондиціонер і залишився незадоволеним його установкою спеціалістами компанії, що було вимогою задля збереження гарантії. Однак попри недешеву ціну, сервіс вийшов далеко ненайкращим - прилад встановили досить неохайно.

Відповідний вигук був розміщений на сайті Otzyvua, який пише про себе як про "Перший незалежний сайт відгуків України".

Характерно, що цієї установки сумнівної якості довелося чекати довгенько (у літню спеку):

"Купив в даному магазині кондиціонер з опцією установки. Установка ТІЛЬКИ їх фахівцями для збереження гарантії. Консультант який оформляв замовлення не володів інформацією про терміни установки кондиціонера і сказав, що після його доставки потрібно буде окремо оформляти заявку на установку. За фактом вийшло таким чином:

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини
Показати ще

Доставка кондиціонера - 2 дні, рішення про терміни установки - 4 дні, установка кондиціонера - 11 днів. Підсумок: 17 днів + 100% передоплата на кондиціонер і установку".

Але за відгуком споживача, найгірше - це зовнішній вигляд кімнати після установки кондиціонера. Українець поскаржився на наступне:

1) Відсутність необхідного інструменту у спеців, як результат магістраль не йде уздовж стіни, кондиціонер не змогли встановити в заявлене місце (максимально близько до кута) що призвело до захоплення довжини магістралі (+350 грн)

2) Отвір в стіні в 2 рази більше діаметра проходить через нього магістралі

3) Відсутність пластикового короба, щоб заховати магістраль кондиціонера "ми таке не робимо" - відповідь установників"..

"Для виправлення "творчості" доведеться займатися або перевстановлення кондиціонера, або закривати місце установки полицею / ширмою, що ще буде коштувати часу і грошей

<...> Кому до вподоби така установка за такі гроші, ласкаво просимо, а так робимо висновки", - зазначив незадоволений клієнт..

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Українка поскаржилась на "жахливу підлість" Comfy - продали зламане, а гроші не повернули

Як повідомляв портал Знай.ua, Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: "Явні ознаки ідіотизму".

Також Знай.ua писав, що Замість чаю корвалол: популярний магазин техніки провів майстер-клас "люб'язного посилання", українці в люті