Клієнт державного банку ПриватБанк поскаржився на те, що через 10 років користування кредитною карткою у нього зменшили кредитний ліміт до 0 гривень. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Більше 10ти років є клієнтом банку. За цей час жодної прострочення по кредитці. Було багато покупок з оплати частинами. Ніде жодної прострочення...!!! Сьогодні отримав повідомлення, що Ваш ліміт з 17500 на 0", - пише клієнт.
Чоловік був здивований таким рішенням банку, про який не попереджали.
"Зателефонував консультанта. Запитав, в які тепер мені терміни гасити 17500 плюс дві оплати частинами на 10000. До хлопця немає питань, він виконавець… впринципи відповів… Банку -1 Як так, товариші і чому?) Співробітник, крім як це алгоритми системи, користуйтеся далі карткою ніфіга не відповів… Власне Ваш робот нижче зараз також і напише… математичні Алгоритми, визначені системою… багато Банків… клієнтів платять НЕ цінуєте… Мені то все одно, просто прикро…", - пояснив він.
У банку дали відповідь клієнту, але як він і припускав, там було сказано про те, що ліміт встановлюється на підставі багатьох чинників.
"Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає у собі сотні факторів. Хочемо зазначити, що активні користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення", - сказано у відповіді банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Приватбанку запропонували українцям купівлю житла на нових умовах.
Як повідомляв Знай. ua, у клієнта Приватбанку загадково зникли майже 4 мільйони.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк підозрюють у зливі даних клієнтів шахраям.