Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що банк пропонує послуги, які сам не збирається надавати і це стосується компенсації від невильоту чи затримки рейсу. Обурений відгук жінка залишила на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Хочу попередити людей, які будуть купувати квитки на літак в Приват банку про нав'язування клієнтам не існуючої послуги "Компенсація від невильоту і затримку рейсу". Банк бере за послугу 10% від квитка, ніби як за послугу страховки якщо рейс не відбудеться.АЛЕ якщо він НЕ відбудеться гроші ніхто не виплачує.Вам доведеться самостійно вибивати гроші з авіакомпанії.Але найнеприємніше, що гроші за послугу, якої немає-банк Вам не поверне, так як він буде звинувачувати в цьому недобросовесного страховика. По ідеї банк нав'язуючи таку послугу повинен працювати тільки з перевіреною страховою компанією, адже клієнти купуючи послугу в першу чергу довіряють банку", - пише клієнтка.
Українка порадила людям при купівлі квитка бути уважним і не забувати знімати прапорець в рядку страховки від невильоту.
"Я ж потрапила двічі, оскільки летіти потрібно було терміново і я купила квиток іншої авіакомпанії з кредитних грошей, тепер мені ще треба буде платити відсотки. Якщо банк надає й інші не такі якісні послуги, то це сумно, довіра не може бути вічним", - пише жінка.
У Приватбанку не дали прямої відповіді щодо ситуації, лише зазначили, що спробують розібратися в ситуації і повідомлять клієнтці про ситуацію.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, неіснуюча послуга Приватбанку загнала українку в борги.
Як повідомляв Знай. ua, українка поскаржилася на знущання Приватбанку.
Також Знай. ua писав, що шахраї придумали нову схему, будьте супербдительны.