Туристка спробувала розповісти правду про те, як у Туреччині змінилися "шведські столи" під час пандемії коронавірусної інфекції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Про це стало відомо завдяки спостереженням дівчини, які вона написала в блозі "Мама на морі".
За її словами, в кінці липня вона відпочивала у великому готелі "ультра все включено" в Кемері і однією з перших відчула на собі антикоронавірусні нововведення. Так, наприклад, тепер у постояльців готелів немає прямого доступу до продуктів харчування: всі бажані страви їм подає офіціант.
Крім того, в їдальнях готелів скоротився асортимент страв: в деяких "урізали" меню, а в деяких — тільки "денне розмаїття", тобто, страви постійно змінюються протягом тижня, але протягом дня вибір залишається обмеженим.
"Великих черг в їдальні можна уникнути, різноманітність страв скоротилася, але все одно залишилася більш ніж просто достатньою. Голодним ніхто не залишиться", - підсумувала туристка, порадивши іншим, хто збирається до Туреччини адаптуватися до нових реалій і "не згадувати, як було раніше".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Раніше повідомляли, запорожців відправлять до Польщі та Туреччини, плануйте відпустку - скільки коштують квитки.
Як повідомляв Знай.uа, пакуйте валізи - улюблений курорт українців відкриває свої кордони.
Знай.uа писав, стюардеса застерегла пасажирів про найбрудніше місце в літаку-змінюють памперси і стрижуть нігті.