Ціни на медичні послуги в Україні різко зростуть — причиною цього є зростання видатків у сфері охорони здоров'я при зниженні дохідної частини.

Читайте Знай в Google News!

Такою думкою поділився з виданням Коментарі відомий лікар-стоматолог, професор і доктор медичних наук Ярослав Заблоцький.

За його словами, ситуація в медичних установах істотно змінилася через пандемію, витрати істотно зросли, але при цьому доходи, навпаки, скорочуються. Заблоцький вказав на те, що багато планові операції скасували, хворі не можуть потрапити до фахівців, деякі люди просто не хочуть відвідувати медичні установи через страх заразитися коронавірусів.

Медицина, фото: pixabay.com
Медицина, фото: pixabay.com

Популярні новини зараз
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

"Виробники та дистриб'ютори підняли ціни на одноразовий одяг, рукавички, маски (були по 80 копійок, а стали по 5-8 гривень), не кажучи вже про необхідність застосування респіраторів вартістю 50-80 гривень", - пояснив професор і додав, що всі медичні установи нашої країни зазнали серйозних витрат. За його словами, значну статтю витрат тепер складають навіть дезінфікуючі розчини, які необхідно закуповувати у величезній кількості.

"Її (медицину - ред.) потрібно терміново міняти, тобто інвестувати туди кошти. Дуже б хотілося, щоб після пандемії все в цьому сенсі не залишилося, як було", - наголосив Заблоцький.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, українців порадували безкоштовними медпослугами, що потрапило в "халявний" список.

Як повідомляв портал Знай.ua, В Україні злетять ціни на медпослуги, названо причини.

Також Знай.ua писав, що На українських ринках "забили" на карантин, масок ні в клієнтів, ні в продавців: "Саботують будь-які обмеження".