Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі клієнтка поскаржилася, що при необхідності поміняти валюту в касі, зіткнулася з хамством і тривалим очікуванням фахівця. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
Жінка додала, що навіть коли через півгодини фахівець прийшов, то вона поводилася досить грубо і паралельно займалася своїми справами.
"добрий час доби, справа в тому, що сьогодні я прийшла поміняти валюту в касі, і в підсумку з якихось незрозумілих причин, дівчата в Каса прям перед мною закривають віконце, і йдуть в сусідню кімнату, на цілих 30 хвилин! прийшла я в 16:45, а дівчина вийшла приймати мене 17:15, я розумію, що іноді хочеться відійти на 15, перевести подих, поїсти або ще щось, але я вважаю, залишати роботу, бачачи, що люди заходять, там вже черга з 4-х осіб, а вони просто розвернулися і пішли по своїх справах, а коли повернулись, ніхто не привітався, щось там у полутонна питала при цьому відвертаючи голову займаючи своїми справами, і ще було в період спілкування дрібні грубості, як ніби я ворог народу, а не клієнт вашого банку який прийшов і приніс вам грошей, який хоче з вами співпрацювати, а поводження залишає бажати кращого, над цим потрібно працювати. Спасибі за увагу", - пише клієнтка.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, ПриватБанк заблокував українцю всі зароблені гроші і вимагає неможливу довідку.
Як повідомляв Знай. ua, на курорті під Закарпаттям закривають єдине відділення ПриватБанку, українці повстали.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк залишає українців без коштів.