Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі Українка поскаржилася, що при зміні карти їй в обов'язковому порядку пропонували їй оформити медичну страховку. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
Клієнтка повідомила, що звернулася до відділення для зміни карти. Однак разом з цим їй почали нав'язувати страховку, як обов'язкову послугу, за яку потрібно платити 50 гривень на місяць. Однак аргументувати це окрім як "у зв'язку з карантином".
"20.10 за адресою Татарська 6 (Відділення ПриватБанку), я звернулася з метою допомоги з приводу ЄЦП. Справа в тому, що днями я стала повністю повнолітньою і мені замість Юніора видали універсальну. Все б нічого, але співробітниця банку почала пропонувати мені оформити медичну страховку, стверджуючи, що це ОБОВ'ЯЗКОВО. На питання чому, чіткої відповіді не послідувало, мовляв зв'язку з карантином. Ціна: 50 грн місяць. У колл центрі мені таку інформацію не підтвердили. Нахабна, цинічна, безсоромна брехня прямо в обличчя. Встигла скасувати страховку, але сам факт", - пише клієнтка.
У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Як повідомляв Знай. ua, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані, будьте обережні.
Також Знай. ua писав, що гроші "розчинилися в повітрі" і Приват відмовляється, відповідь Банку вражає.