Про це написав народний депутат України Олександр Скічко в колонці для «Інтерфакс-Україна».

Депутат нагадав, що згідно з Угодою про асоціацію з ЄС Україна взяла на себе низку зобов’язань щодо гармонізації вітчизняного законодавства з законодавством ЄС в сфері транспорту та переходу до мультимодальних перевезень. Проте досі на законодавчому рівні це не вирішено.

«Що таке "мультимодальні перевезення" та чому вони настільки важливі для України? Відповідно до Директиви 92/106/ЄEC від 7 грудня 1992 року про встановлення спільних правил для окремих видів комбінованих перевезень вантажів між державами-членами, положення якої мають бути впроваджені до 2022 року, мультимодальне перевезення – це перевезення вантажів двома або більше видами транспорту на підставі одного договору мультимодального перевезення, а не багатьох, як в Україні відбувається зараз», - пояснив Скічко.

За його словами, якщо Україна не запровадить мультимодальні перевезення, для чого потрібно ухвалити відповідний закон, це може призвести до зменшення обсягів транзитних перевезень нашою країною.

«Якщо ми випадаємо з дотримання принципів даної політики, то наслідком цього може стати стрімке зменшення обсягів транзитних перевезень Україною, бо нам, скоріш за все, після 2022 року просто скоротять обсяги виданих дозволів на роботу в ЄС українських транспортних компаній. Останні три роки це і так поступово відбувається», - пояснив Скічко.

Популярні новини зараз
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Показати ще

Окрім того, він зазначив, що Угодою про асоціацію передбачено масштабну інтеграцію України у внутрішній ринок ЄС на основі законодавчого зближення у чотирьох секторах послуг - це фінансові послуги, телекомунікаційні послуги, поштові та кур’єрські послуги, послуги з міжнародних морських перевезень. Без гармонізації законодавства, наша країна не отримає доступу до цього ринку.

«Якщо цього не зробити, то можливості роботи вітчизняних транспортних операторів на ринку ЄС будуть суттєво звужені, а українська економіка буде втрачати мільярди євро щорічно», - наголосив Скічко.