У супермаркетах покупців найбільше приваблюють акції. Адже це спосіб витратити менше, а отримати більше. Однак саме за допомогою таких "маркетингових прийомів" магазинам вдається процвітати, а не нести збитки і обманювати покупців.

Читайте Знай в Google News!

Знижка є найкращим способом, щоб людина купила непотрібне. Акціями заманюють покупців і завдяки ним товарообіг збільшується в 10-15 разів.

Також акції є відмінним способом продати товар, чий термін придатності ось-ось підійде до кінця.

Супермаркет, фото pxhere
Супермаркет, фото pxhere

Популярні новини зараз

Синоптик Діденко пообіцяла українцям спекотну п'ятницю аж до +36: "Лежати на підлозі у формі морської зірки"

Колишній Пугачової Кіркоров поповнив "чорний список" в Україні: більше не почуєте

Оля Полякова залишила кіз у спокої і похвалилася новим хобі: "Ось такі дірки"

Тоня Матвієнко показала маленьку копію Мірзояна на тлі річки: татова дочка

Показати ще

Жовтий колір цінників сприймається покупцями як щось вигідне. Однак це не завжди так. Часом їх дійсно клеять на продукти зі знижкою. Але часом так відзначають товари, які консультантам потрібно збути в першу чергу.

Простіше продати покупцеві товар з непарним числом. Наприклад всі розуміють, що 99,99 це те ж саме, що 100, але підсвідомість наполегливо переконує нас, що так вигідніше. З цієї ж причини на деяких цінниках копійки вказують дрібним шрифтом. І все тому, що покупець гірше сприймає ціну, в якій більше 3-4 цифр.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, у Харкові співробітників супермаркету змушують голосувати за власника.

Як повідомляв Знай. ua, у київському супермаркеті Охорона жорстоко побила покупця.

Також Знай. ua писав, що українці були за крок від спалення живцем: супермаркет охопило димом.