У цій статті ви зможете дізнатися: скільки уряд виділив грошей на субсидії у 2021 році? Чи можна розрахувати субсидування онлайн? Якими правилами нарахування за субсидіями варто керуватися? Ми також розкажемо про субсидії на розвиток малого бізнесу. І відповімо на багато інших запитань, що цікавлять пересічних українців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСубсидія 2021: скільки грошей виділив Кабмін?
14.09.2020 р. на
Із затвердженого документа випливає, що деяким українцям не доведеться розраховувати на субсидію у прийдешньому 2021 році, оскільки Кабінет міністрів значно скоротив витрати на оплату житлово-комунальних послуг.
Тепер розмір субсидованих виплат значно зменшиться. І стане на 6,9% менше, ніж у попередньому році. Адже Україна отримає на 2,7 мільярда гривень менше. Усього державний бюджет передбачає для субсидій на 2021 рік 39,37 мільярдів гривень.
Хто не зможе отримати субсидію? Про які зміни варто повідомити?
Вже почався опалювальний сезон. Ціни на опалення зростають. Тож багатодітним українцям та іншим категоріям громадян важливий аспект оформлення житлових субсидій. Давайте пройдемося по основних питаннях, що стосуються того, як відбувається нарахування і яким повинен бути розрахунок субсидування у 2021 році.
Усім громадянам, які отримували державні субсидії, коли закінчився квітень, тобто із травня місяця на літній період 2020 року, субсидовану допомогу продовжать автоматично. І у такому випадку особистий прийом до Управління соціальної політики не обов'язковий. Тобто звертатися за субсидією сюди не потрібно.
Перерахунок буде зроблено автоматично на підставі тієї інформації, що надавалася одержувачами субсидії під час останнього звернення до інстанції. Тим громадянам, яким субсидовані виплати буде продовжено автоматично, гроші будуть нараховуватися готівкою або безготівковим розрахунком - про це ми розкажемо трохи згодом.
Чинним порядком призначення субсидій передбачено, що про всі зміни у складі сім'ї та людей, що фактично мешкають у даному житловому приміщенні, а також придбання автомобіля із дати випуску якого пройшло менше 5 років, необхідно повідомляти до Управління соціальної політики протягом 30 днів.
У обов'язковому порядку у дану інстанцію слід також звернутися та повідомити, якщо протягом 12 місяців перед оформленням субсидії або її автоматичного переоформлення відбувалася продаж/купівля квартири або приватного будинку, було отримано спадщину, або відбувалася оплата за які-небудь послуги на суму понад 50 тис. грн. Мається на увазі, що придбання здійснював хто-небудь із членів сім'ї.
А також, якщо йдеться про заміну паспорта або отримання паспортів дітьми, які проживають у даному житловому приміщенні, і їм виповнилося 14 років. Сьогодні уся інформація щодо отримання житлової субсидії передається до Міністерства соціальної політики.
І вже на державному рівні там її повинні перевірити. Перевіряються факти виїзду за кордон, покупки/продажу нерухомості. Тобто вивчаються усі персональні дані того, хто повинен отримувати субсидію. У разі виявлення підступу - фактів невідповідності або надання недостовірної інформації, виплата субсидування припиняється.
А недоотримані кошти даної особи повертаються до державного бюджету. При розрахунку субсидії на опалювальний сезон будуть діяти обмеження щодо отриманих доходів громадянами України.
У разі, якщо за інформацією Пенсійного фонду та Державної податкової служби у період, за який розраховуються доходи (а це 1-й та 2-й квартали 2020 року), вони були відсутні або такі громадяні не платили Єдиний соціальний внесок, Міністерство соціальної політики автоматично субсидію продовжити не зможе. Такі норми й правила нарахування субсидій 2020/2021.
Хто може отримати субсидію? Які бланки та документи потрібні?
Виплата субсидій за жовтень 2020 почнеться тільки у листопаді 2020. Відповідно - за листопад - у грудні, за грудень - це вже вийде січень 2021 і т.д. Щоб отримати фінансову допомогу на оплату ЖКП від держави, новачкам потрібно буде подивитися, як оформити заяву. І подати її до відповідного органу.
Сьогодні, як і раніше, вже протягом 2-х років діє система виплати субсидованої допомоги у двох формах: готівковою та безготівковою. Ці види, відповідно, припускають готівкову й безготівкову форму розрахунку.
У першому випадку її отримують готівкою. І згодом самостійно розраховуються за спожиті комунальні послуги. У другому існує певний алгоритм. Управління міністерства соціальної політики налічує субсидування. І перераховує усі гроші до Ощадбанку.
Дана фінансова установа на підставі договорів із представниками житлово-комунальних послуг, а також на підставі щомісячно одержуваних реєстрів перераховує субсидію на особисті рахунки одержувачів підприємств, що надають послуги.
Про це приходять спеціальні повідомлення - СМС-повідомлення. Тим громадянам, у яких станом на 1 травня 2020 роки не було боргів за житлово-комунальні послуги, субсидування на новий період 2020/2021 призначено у готівковій формі.
У разі, якщо станом на 1 травня 2020 року був наявний борг, субсидування призначено у безготівковій формі. Чинне законодавство не передбачає зміну форми. Під час дії карантинних заходів служба працює за попереднім записом. Відповіді на запитання, щоо цікавлять, можна отримати, звернувшись на телефони гарячої лінії.
При бажанні оформити субсидію вперше, заборгованість за квартплату та оплату ЖКП перевіряється. І якщо вона перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів, така людина права на субсидування не має. Вирішення питання щодо перегляду субсидії можливе лише після оплати заборгованості.
Для тих, хто оформлятиме субсидію вперше, потрібно буде оформити заяву. У ній вказати свої паспортні та адресні дані, а також іншу інформацію. Як заповнювати заяву, можна
Чи є калькулятор розрахунку онлайн?
Вказати середньомісячний сукупний дохід усіх зареєстрованих тут людей у гривнях. Потім - суму нарахувань за житлово-комунальні послуги у гривнях. І вказати діючий в Україні прожитковий мінімум у гривнях. Потім обрати вікно «Розрахувати».
Чи можна отримати субсидію на розвиток бізнесу для початківців?
Виділення субсидії у якості допомоги для майбутніх підприємців в Україні можливе. Дана ініціатива для допомоги починаючому бізнесу належить Державній службі зайнятості. Відкриття малого бізнесу не займе багато часу. Складніше його закрити.
Можливе субсидування на малий бізнес переводиться майбутнім підприємцям у грошовому еквіваленті одноразово. Кошти відправляються на рахунок початківцям сільгоспвиробникам, фермерам, для тваринництва тощо.
Це може бути не тільки агробізнес або сільське господарство. А будь-яка сфера: IT-технології, послуги у сфері обслуговування, роздрібної торгівлі, туризмі, бухгалтерії, діловодства, дизайну, творчості, комунікації, фармацевтики, маркетингу і т.д.
Розмір суми, що виділятиметься малому бізнесу, залежить від декількох факторів: запису у трудовій книжці, розміру місячної допомоги, що отримується із безробіття, а також розміру зарплати на останньому місці роботи та стажу.
Найменша можлива сума субсидування надається у розмірі 5,4 тис. грн. Вона нараховується тим, хто не платив ЄСВ, єдиний консолідований страховий внесок. Середній розмір допомоги новому бізнесу - близько 20 тис. грн. Можливий максимум - 64 тис. грн.
Сума субсидування буде вищою, якщо людина залишилася без роботи через припинення існування організація або із інших, не залежних від заявника причин. Ну, і звичайно ж, чим вищим був розмір заробітної плати на попередньому місці роботи, тим вищою буде субсидія на розвиток бізнесу.
Грає роль і ваш стаж. Чим він солідніший, тим, відповідно, буде вищим рівень передбачуваної соцвиплати. Для отримання субсидування необхідно звернутися до місцевого Центр зайнятості. Відвідувати обов'язкові семінари, скласти й надати бізнес-план та захистити його. Гроші будуть перераховані після вивчення його спроможності.
Фото